WZROST NA KAŻDYM POZIOMIE

Korzyści ze współpracy


W ELEV8 skupiamy się na rozwoju liderów, zespołów i całych organizacji.

Przedstawimy, jak możesz wzmocnić swoje przywództwo, poprawić współpracę w zespołach i zwiększyć efektywność operacyjną swojej firmy. Sprawdź jakie korzyści zyskujesz.

Na poziomie liderstwa:

  • rozwiniesz swoje kompetencje przywódcze, dzięki czemu zbudujesz porywającą wizję i większe zaufanie do siebie i swoich decyzji,
  • bardziej świadomie i skuteczniej będziesz zarządzać zmianami
  • szybciej pokonasz stagnację i przyspieszysz rozwój swojej firmy

Na poziomie zespołów:

  • rozwiniesz kompetencje interpersonalne w swoich zespołach, dzięki czemu wzmocnisz relacje i współpracę w zespołach
  • Twój zespół będzie się lepiej komunikować i współdziałać
  • Twój zespół będzie skuteczniej realizować swoje cele

Na poziomie organizacji:

  • zwiększysz efektywność operacyjną , dzięki optymalizacji procesów
  • unikniesz marnotrawstwa w swojej organizacji
  • zbudujesz fundament angażującego miejsca pracy, dzięki czemu wzrośnie zaangażowanie


Jak działamy?

Działamy w modelu czterofazowym, który obejmuje:

  1. Diagnoza obecnej sytuacji: Identyfikacja problemów i potrzeb Twojej firmy, w szerokim ujęciu. Na tym poziomie pracujemy wyłącznie z właścicielami, prezesami i zarządami organizacji
  2. Szczegółowa analiza sytuacji w firmie: Skupienie na zidentyfikowanych w punkcie 1 wyzwaniach w organizacji oraz ich szczegółowa analiza i zebranie danych do podjęcia decyzji o kierunku dalszych działań.
  3. Stworzenie strategii poprzez wypracowanie wizji, celów i planu działań strategicznych dla zarządów i zespołów: współpraca w zespołach w celu uzyskania praktycznych, mierzalnych i odzwierciedlających sytuację rynkową strategii rozwoju biznesu
  4. Wsparcie mentorskie w realizacji strategii operacyjnych, stworzonych w punkcie 3 – monitorowanie efektów, adaptacja do zmian: Wdrażanie zmian i monitorowanie postępów, aby zapewnić ukierunkowany, przewidywalny i efektywny rozwój firmy.

Każda faza kończy się planem działań z przypisanymi rolami i odpowiedzialnościami, co pozwala na skuteczne wdrażanie zmian.